19/12

jag försöker att se det positivt
och visst det är ganska farsinerande hur orättvis världen kan vara
och hur allting liksom bara kan gå emot en på en gång
men det är inte så lätt.ellen säger att dricka varma drycker tydligen hjälper mot onda tankar
att en människa med varm mugg i handen bara tänker posivtiva tankar 
och en kall kopp betyder negativa tankar
det låter väl rimligt men jag tror inte det riktigt stämmer
händerna bränner sönder med te och varmakoppen
men inte hjälper väl det


det är inte så att det är speciellt synd om mej, för det är det faktiskt inte




Kommentarer
Postat av: Elin

M brukar säga att jag ska ta en prommenad för att skingra tankar. Men det är inte alltid så lätt som det låter. Kanske inte ens så lätt som att dricka varmt. Och kanske är det inte speciellt synd om dig. Eller mig. Men nog kan det kännas eländigt ändå...

2008-12-20 @ 23:24:56
URL: http://systerystern.blogg.se/
Postat av: till elin

det har du så rätt i,ofta vet man precis vad man ska göra och tänka och inte tänka det handlar bara om att GÖRA det också det är det som är det svåra

tack för orden :)

2008-12-21 @ 13:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0